donderdag 14 augustus 2014

SIWONE: Nieuwe huisgenootjes!







May I introduce you? Dit zijn onze lieve nieuwe huisgenootjes <3! Welkom Jip en Pippa!
Mijn afstuderen was natuurlijk al leuk en bijzonder maar het in huis nemen van deze schatjes is denk ik misschien wel het beste wat mij de afgelopen tijd is overkomen. Alles is gezelliger met deze kleintjes in de buurt. Knufflen, kletsen, spelen, luieren, we doen het allemaal samen. Maar ook maken ze natuurlijk veel rommel en soms zijn ze ook behoorlijk stout. Gelukkig is dat snel vergeten, vooral wanneer ze me aankijken met die grote ogen in die kleine koppies.

Jip(mannetje, rechts en onderaan op de foto’s) en Pippa(vrouwtje, links en bovenaan op de foto’s) kwamen bij ons wonen toen ze ongeveer 8 weken oud waren, wat een mini’s waren ze toen! Nu zijn ze ongeveer 4 maanden oud en dus stiekem ook al wel iets groter dan op de afbeeldingen hierboven (hier zijn ze ongeveer 2 en een halve maand) . Toch ik kon jullie deze schattige kiekjes natuurlijk niet onthouden.

Het is leuk om te zien dat ze allebei totaal verschillende karaktertjes hebben terwijl ze toch familie zijn. Pippa is heel eigenwijs en Jip echt de knuffelkont van de twee. Gelukkig vinden ze het allebei heel gezellig om bij je te komen zitten. Terwijl ik dit typ zitten we dan ook gezellig met z’n viertjes op de bank en voelt ons “gezinnetje” stiekem helemaal compleet. Truttig he? Ach, dan maar truttig, we hebben het wel fijn!



2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...