vrijdag 4 oktober 2013

SIWONE: Trappeninspiratie



Terwijl de verhuizingsstress bij mij inmiddels toch wel tot boven mijn oren is gestegen, is de grootste klus van het huis juist deze week geklaard: De Trap is af! Toen wij dit huis kochten was één ding heel erg zeker: die oude trap moest weg! Hij liep ongelijk, was stijl, kraakte en het trapgat was te nauw. Met heel veel hulp van mijn vader is dit nu verholpen en is er nu, behalve dat er een groter trapgat is gemaakt, een hele mooie nieuwe trap geplaatst. We zijn heel trots, want zo'n makkie was dat allemaal nog niet, haha! Een trap moet natuurlijk veilig zijn (dat is uiteraard het belangrijkst), maar moet ook makkelijk te belopen zijn, goed passen en in ons geval het liefst ook nog een klein beetje goedkoop zijn. Dat is gelukkig allemaal gelukt en dus is de trap nu toch een beetje de trots van ons paleisje. Maar wel een hele kale trots, want helemaal af is hij nog niet. Hij moet namelijk nog geschilderd/beplakt/bekleed/opgevrolijkt worden. Na al dat harde werken verdiend hij eigenlijk wel meer dan alleen een likje witte verf en een lelijk anti-slipstripje. Zo kwam het dus dat ik op internet begon te zoeken naar leuke opleuk-ideeën voor een trap en uiteindelijk deze trapinspiratiecollage samenstelde. Misschien hebben jullie er ook wel wat aan, want het zijn eigenlijk hele simpele manieren om een saaie simpele trap een beetje op te vrolijken. Stiekem hebben wij onze keus inmiddels al gemaakt, maar nu ik al deze ideeën weer bij elkaar zie begin ik toch te twijfelen en zou ik eigenlijk niet kunnen kiezen, ik vind het allemaal zo leuk! Wat onze keuze wordt verklap ik nog even niet, dat zal ik laten zien wanneer we het ook daadwerkelijk hebben toegepast. Spannend, ik ben benieuwd hoe het word!

Oh ja, als het je leuk lijkt vind ik het heel tof als je me wil volgen via Bloglovin' of Google+ :)!

3 opmerkingen:

  1. zo fijn dat het is gelukt Simone! Ben heel benieuwd wat jullie er van gaan maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke inspiratie! Ik ben heel benieuwd hoe jullie trap gaat worden. :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh wow... they are really beautiful...
    http://sepatuholig.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...