zondag 13 april 2014

SIMODE: Lenteboost!



Jawel, ik leef nog wel :)!
Toch heb ik al een tijdje niet meer geblogd. Dit is voor mij nogal een drukke tijd, waardoor het bloggen er nog wel eens bij in schiet, helaas. Ik ben op dit moment vooral heel erg druk met afstuderen en alles wat daar bij komt kijken. Van het afmaken van mijn laatste schoolopdrachten en het bijwerken van mijn portfolio tot het bezig houden met de grote vraag: "Wat ga ik hier na doen?" (ik heb nog geen concreet antwoord ;-). Als het allemaal goed gaat, dan is het over twee maanden (TWEE MAANDEN!) eindelijk zo ver; dan mag ik mezelf officieel Mediastilist Mode noemen. Superspannend toch!? Vind ik in ieder geval wel!

Nou ben ik behalve met afstuderen stiekem ook soms al bezig met wat projectjes buiten school. Een beetje oefenen alvast, zeg maar. Voor als het straks zo ver is dat ik op eigen benen moet gaan staan, althans, zo voelt het wel een beetje.
Voor een van die projecten maakte ik bovenstaande collage. Het is een inspiratiecollage voor de styling van een fotoshoot met een zeer vrolijk tintje(waarover ik later waarschijnlijk nog wel meer zal vertellen in een andere post) .

Sinds de klok is verzet en het zonnetje zich steeds meer laat zien krijg ik steeds meer de zomer in mijn bol! Heel fijn vind ik dat :)! Van deze collage krijg ik zelf zelfs nog meer zin in de lente en dan met name in een nieuwe zomergaderobe, haha! Vrolijke rokjes, felle kleurtjes (ook al heb ik hier in de winter ook geen moeite mee), leuke sandaaltjes, zonnebrillen, bloemetjes, nieuwe patroontjes en zomerse accessoires, ik kan nu al niet kiezen wat ik het eerst zal aantrekken en aanschaffen wanneer de zon zich weer laat zien.

Leuk detail, wanneer ik over twee maanden(nogmaals, twee maanden!!) afgestudeerd ben, heb ik ook gelijk zomervakantie (voor altijd, haha want daarna hoef ik misschien wel nooit meer naar school). Wauw dat gaat snel he?!

Hebben jullie ook al zo'n zin in de lente? En wat hebben jullie op je modeverlanglijstje staan voor deze zomer? Ik ben heel benieuwd!


1 opmerking:

  1. Hoi, ik heb je genomineerd voor de Liebster Award!
    Kijk hier voor meer informatie: http://angelavrosmalen.blogspot.nl/2014/04/liebster-award.html#more
    Liefs,
    Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...